четвер, 26 жовтня 2017 р.

«Мій Хорошів, мій материнський краю, мій кореню і джерело моє»

Красивих є на світі безліч місць:
Столичні парки, сквери і озерця
А я люблю мій рідний Хорошів
Лише йому належить моє серце.

            Найкраще місце на землі – це те, де народився, виріс, де проходило твоє дитинство. Для мене таким місцем є моя Україна – моє рідне селище Хорошів. Напевно й по всій Україні не знайдеш поселення, яке стільки разів змінювало свою назву: Горохів, Олександропіль, Хорошки, Горошки, Кутузове, Володарськ, Володарськ-Волинський, і нині – Хорошів.
       Працівники бібліотеки провели  краєзнавчу годину у Хорошівській гімназії, яка була присвячена історії краю. У заході також взяв участь працівник музею коштовного та дорогоцінного каміння Іван Ковтун, який розповів про родовища нашого краю і роботу музею. Наприкінці краєзнавчої години  була проведена вікторина, активні учасники якої отримали  в подарунок книги.
Ми пишаємося, що живемо в такому чудовому краї! Наш Хорошів має сучасні медичні заклади, будинок культури. Найліпшою окрасою селища і району є Музей коштовного та декоративного каміння. Наше селище має тісні зв'язки з містами-побратимами таких країн як Польща (Ожиш), Білорусь (Єльськ), Литва (Скуодас).


Немає коментарів:

Дописати коментар